Na temelju članka 6. Pravilnika o provedbi postupka javne nabave bagatelne vrijednosti  grada Kaštela (Ur.br.: 2134/1-12-14-266, od 18. lipnja 2014. god.) i članka 22. Statuta Muzeja grada Kaštela  (u daljnjem tekstu: Muzej) ravnatelj Muzeja dana, 19. siječnja 2016. god. donosi

ODLUKU
O POČETKU POSTUPKA  BAGATELNE NABAVE

 

I.
Podaci o naručitelju:
-naziv, sjedište i adresa: Muzej grada Kaštela, Lušiško Brce 5;
- OIB: 60760457155.

II.
Predmet nabave je usluga isporuke električne energije i naknade za korištenje mreže u Muzeju grada Kaštela (Dvorac Vitturi, Kaštel Lukšić), i Nadbiskupskoj palači (Gospojska štrada 1, Kaštel Sućurac).

III.
Procijenjena vrijednost nabave je 23 200,00 kuna  (bez PDV-a).

 

IV.
Sredstva za nabavu osiguravaju se u proračunu Muzeja.

V.
Postupak nabave će se provesti slanjem poziva na dostavu ponude putem e-maila ili na adresu jednog gospodarskog subjekta sukladno čl. 6. Pravilnika o postupku javne nabave bagatelne vrijednosti Muzeja.

VI.
Postupak javne nabave bagatelne vrijednosti iz točke II. ove Odluke provest će Ivana Grepo, mag.iur.

VII.
Imenovana osoba iz točke VI. ove Odluke za provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti koordinira pripremu i provođenje bagatelne nabave, sudjeluje u pripremi dokumentacije za nadmetanje, otvara ponudu, sudjeluje u pregledu i ocjeni ponude i obavlja ostale poslove u svezi s postupkom bagatelne nabave.
Imenovana osoba iz točke VI. ove Odluke za provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti za svoj rad odgovara odgovornoj osobi Naručitelja.

VII.
Odgovorna osoba Naručitelja je ravnatelj Ivan Šuta.

Ur.br.:2134/01-12-17-20
U Kaštel Lukšiću, 19. siječnja 2017. god.

                                                                                                          Ravnatelj:  Ivan Šuta